نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2686
-
الف
+

اهم اخبار امروز؛ از کارگردان شدن بازیگر سریال ستایش تا اعلام تعداد آثار متقاضی حضور در فجر 38

در این گزارش از مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری ایران و جهان در 3 قوس/آذر 1398 با خبر می شوید.

به گزارش آی فیلم2، مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری امروز ایران و جهان (3 قوس/آذر 1398) از این قرار است:

سیما تیرانداز کارگردان شد

«سیما تیرانداز» با حضور ۲۲ بازیگر جوان، نمایش «راپسودی» را در پردیس تیاتر شهرزاد تهران به صحنه برد؛ اثری که از طریق یک اتفاق به آسیب شناسی معضلات اجتماعی و افراد اجتماع می‌پردازد.

سیما تیرانداز بازیگر و کارگردان تیاتر که نمایش «راپسودی» نوشته «تایماز رضوانی» را از روز جمعه ۱ قوس / آذر در پردیس تیاتر شهرزاد روی صحنه برده است، درباره این اثر نمایشی گفت: حدود ۳ سال است که به صورت مداوم با هدف پرورش بازیگر با افراد گروهم کار می‌کنم و نمایش «راپسودی» به‌عنوان یک کارگاه جدی بازیگری برای ۲۲ بازیگری است که با اجرای آن به صحنه رفته‌اند.

اعلام آمار فلم‌های متقاضی جشنواره فجر 38

با پایان مهلت ثبت نام آثار برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فلم فجر، ۱۱۵ فلم سینمایی به همراه ۳۶ فلم مستند فرم ثبت نام جشنواره را تکمیل کرده‌اند که در میان فلم‌های سینمایی ۳۷ اثر به فلمسازان اول اختصاص دارد.

بنابر اعلام «سیمون سیمونیان» مدیر دبیرخانه جشنواره، کار ارزیابی آثار از نظر تطابق با مقررات آغاز شده و بعد از دهم قوس / آذر، انتخاب فلم‌ها توسط هیات انتخاب آغاز خواهد شد.

سی و هشتمین جشنواره فلم فجر ۱۲ تا ۲۲ دلو/ بهمن سال جاری همزمان با گرامی‌داشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دبیری «ابراهیم داروغه زاده» برگزار می‌شود.

اسامی فلم‌های بخش «مسابقه ملی» مستندهای کوتاه جشنواره سینما حقیقت اعلام ‌شد

اسامی فلم‌های منتخب بخش «مسابقه ملی» مستندهای کوتاه (تا 40 دقیقه) سیزدهمین دوره‌ جشنواره بین‌المللی فلم مستند ایران «سینماحقیقت» اعلام شد.

روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت اعلام کرد با پایان کار اعضای هیات انتخاب بخش مسابقه ملی مستندهای کوتاه جشنواره سینما حقیقت، از جمع 413 فلم متقاضی، 27 فلم به بخش مسابقه مستندهای کوتاه راه یافتند.

ح ح 

نظر شما
ارسال نظر